søndag 18. april 2010

Velkommen til hageutgaven av Hip Spaces



Jeg ble litt småforelsket i blogger sin nye løsning, i stedet for å flytte hele wordpress bloggen velger jeg å teste ut denne løsningen med mine hageinnlegg.

En søndagsstur på plantasjen

Førte med seg litt mer hagegalskap Jeg shoppet klemantis, buxbom og et nydelig mandeltre. I tillegg til langt mer kjedelige ting som dekorstein (plantasjen har “kjøp 3 og betal for 2″ tilbud), plantejord og kugjødsel. Dette innebærer at jeg rett og slett har tyvstartet på hagen som befinner seg på forsiden av huset.

Her skal vi ikke ha plen, men jeg ser for meg en blanding av planter, stein og grus. Brorparten av plantene har jeg bestilt på nett. (Som blogget om tidligere). Mandeltreet som har nydelige rosa blomster blir det første som møter deg på vei opp trappen til inngangspartiet. Hvite klemantis skal få dekorere deler av murveggen. Ellers har jeg planer om et bed med bladliljer eller lignende, og selfølgelig en hekk av cypress som vil ramme inn det hele.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails