tirsdag 8. juni 2010

Sukkulenter i steinkrukker


Blir du inspirert av bloggere? Det gjør jeg, stadig vekk :) Noe av grunnen til at jeg bruker så mye tid på dette. Litt lite tid i det siste vel og merke. Jeg rekker uansett innom mine favorittblogger i ny og ne og her om dagen oppdaget jeg en morsom ide hos bloggen Hageliv og Hagedesign. Hun har plantet et fat med blomster, jeg fant dermed straks ut hva jeg skulle plante i mine steinkrukker. Dette ble langt i fra det samme, men hun sådde et frø :-) Får håpe min løsning vokser til og blir like flott og lettstelt som hennes. Sukkulenter i steinkrukker.
Sedum
Foto: @Hip Spaces

1 kommentar:

  1. Så lekkert! Veldig koselig å se at jeg kan være til inspirasjon :) Takløk, Sedum - det er så mange sorter å velge i. I går var jeg en runde på hagesentre og så utrolig mange sukkulenter, jeg fikk så lyst til å lage et arrangement til :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails